На курсі «Соціальне підприємництво» студенти магістерки з управління неприбутковими організаціями говорили про імпакт-інвестування, вимірювання соціальної цінності, а також презентували власні консалтингові проєкти для чинних соціальних підприємців. Впродовж двох місяців, за наставництва викладача Артема Корнецького, студенти програми спілкувалися з соціальними підприємцями, вивчали досвід їх діяльності, а також працювали над розробкою практичних рекомендацій для підприємців у відповідно до поставлених завдань від власників бізнесу.

Зокрема, студенти першої групи (Кирило Філімонов, Марія Павлічук, Ольга Большова, Юлія Довгань, Ксенія Дремлюженко та Катерина Шевчук) розробили рекомендації для Музею «Третя після опівночі». Музей уже протягом 4-ох років працює над цікавою ідеєю привернення уваги суспільства до людей з вадами зору та долання бар’єрів спілкування з людьми, що мають схожі проблеми зі здоров’ям. Студенти запропонували засновниці музею Аліні Марненко, цікаві ідеї співпраці з бізнесом. На основі аналізу ринку корпоративних подарунків та спонсорства було розроблені рекомендації про розширення пакету послуг для індивідуальних та корпоративних клієнтів.



Група студентів у складі (Олександр Малов, Юлія Аветісян, Вікторія Косттюк, Анна Мота-Шнайдер, Ірина Чижук) працювали з нетворкінг-кафе «Лампочка» з Житомира. Команда цього соціального підприємства на чолі з засновницею (Ірина Гладка) розвинулась від ідеї створення велокафе до ідеї творення нетфоркінг-кафе, як спільноти, що об’єднує навколо питання культурної інтеграції внутрішньо переміщених осіб у місцеву громаду.  Соціальне підприємство скеровує 20 % свого доходу на проєкти діяльності ГО «Союз переселенців «Мир на долоні». Студенти Програми працювали над завдання щодо аналізу та напрацювання пропозицій діяльності кафе в умовах карантину. Результатом спільної праці креативні пропозиції щодо розширення асортименту продуктів і послуг, напрямків діяльності на перспективу. Також студентська команда напрацювала комунікаційні інструменти з метою формування на основі нетворкінг-кафе «Лампочка» майданчика культурного розвитку Житомира, як простору, де кожен може бути собою, свій серед своїх.

Команда (Ксеня Шиманська, Оксана Романуха, Ксенія Коротченко, Юлія Сінькевич, Анна Іванічева, Віктор Конопкін) впродовж  двох місяців працювали над розробкою консалтингового продукту для «Інвафішки».  Це соціальне підприємство здійснює діяльність з продажу, оренди товарів та послуг для осіб з інвалідністю, зокрема допомагає підібрати особам, що мають травми спинного мозку, засоби індивідуального  користування, а також сприяє їх адаптації у суспільстві після перенесеної травми. Студенти  отримали від засновника Віталія Пчолкіна завдання проаналізувати поточний портфель товарів та послуг, а також запропонувати можливості його розширення у майбутньому. Однак, студенти магістерки з управління неприбутковими організаціями напрацювали для соціального підприємства цілий пакет консалтингових пропозицій від покращення навігації сайту, розширення фандрейзингових заходів, маркетингових інструментів до роботи з новими цільовими аудиторіями, новими сегментами послуг та побудови нетворкінгу підприємства задля досягнення глобальної мети — розбудови країни гідних людей та рівних можливостей.

Команда студентів (Павлюк Олена, Степановаський Юрій, Казакова Оля, Лапчак Петро та Люльчак Зореслава) працювали над маркетинговим дослідженням для соціального підприємства «Трава.ЮА», яка виготовляє натуральну продукцію та чаї з карпатських трав та скеровує частину прибутку на розвиток дітей та культури Донеччини.  Група студентів  здійснила ретельний аналіз цільової аудиторії соціального підприємства, сильних та слабких сторін підприємства, запропонувавши команді та засновнику Максиму Потапчуку – цікаві ідеї щодо продукції, брендингу та маркетингу смачної «чайної» ініціативи 😊.


Магістерська програма з управління неприбутковими організаціями – є
дина в Україні навчальна програма такого рівня, створена для тих, хто працює в неприбутковому секторі та прагне поєднати здобуття якісної професійної освіти з роботою. Більше дізнайтеся про програму тут.